FANDOM

Dipper

Дипър Пайнс е малко по-малък брат близнак на Мейбъл Пайнс и е любопитно, умно, изобретателно 12 годишно момче. Със сестра си Мейбъл заедно в обиколката на Гравити Фолс, той се осмели да разкрие тайните на мистериозния град Гравити Фолс.

ИсторияРедактиране

Пристигане в Гравити Фолс

Някъде през месец юни , Дипър и близнчката му Мейбъл изпратени от Пиемонт, Калифорния  до града Гравити Фолс, Орегон, за да останат с техния прачичо Стан, който ръководи туристическия капан "Мистериозната Шатра, който също е и негов дом . На Дипър му беше трудно да свикне с новата обстановка.

Един ден, той е назначен от прачичо Стан да закачи рекламни табели Мистериозната Шатра в "призрачната" част на гората, където той  намира  книга, описваща и обясняваща много от тайните на града и опасностите. Той веднага казва на Мейбъл за нещата, които е научил от книгата, и последователно установил, че М
Dipper3

Дипър пристига в Гравити Фолс

ейбъл е срещала тийнейджър на име Норман, който той бързо подозира, че е един от немъртвите, които са описани в книгата. Той се опитва да заснеме уличаващи доказателства в подкрепа на обвиненията си, и въпреки че не успя да открие, той казва на Мейбъл за подозренията си, в резултат на спор между двамата. По време на срещата на Норман и Мейбъл, той приема, че Норман не е зомби. Въпреки това, при разглеждане на кадри, той забелязва, че ръката на Норман пада и след това небрежно Норман я поставя отново, и се опасява, че сестра му е в смъртна опасност. Използвйки Голф Количката, която заема от Уенди, той бързо се насочва към спасяването на Мейбъл, и когато я намира, той осъзнава, че Норман е всъщност група гноми, пребиваващи в гората, който планирали да отвлече Мейбъл и я принудят да стане тяхна кралицата.
Dipper2

Дипър тръгва да спаси Мейбъл

Той успява да победи гномите и избяга с Мейбъл, но те са проследени от голямо чудовище, което се образува, когато гномите се съберат във формация. Скоро стигат с голф количката до Мистериозната Шатра и са притиснати в ъгъла от чудовището. Главният гном, Джеф, ги информира, че те ще направят "нещо лудо", освен ако Мейбъл стане тяхна кралица, и в отговор, Мейбъл се съгласява, за голяма тревога на Дипър. Малко след като Мейбъл приема на гномите , тя използва вентилатор за листа да победи гномите, впечатляваща Дипър в процеса. Всички гноми най-накрая си отидоха и те влязоха в Мистериозната Шатра. Чичо Стан им позволи да си вземат един безплатен подарък, Дипър си избора нова шапка. Преди да си легне, той написа нов запис в книгата, в който се посочва, че Мейбъл винаги ще пази гърба му.

Приключения

Дипър също отиде на риболов с чичо Стан и Мейбъл, като ден на семейното сближаване. Когато чу, че има езеро чудовище в езерото на Гравити Фолс-Gobblewonker (Лакомника), Дипър и Мейбъл искаха да го намерите и да получат доказателство, и за да се избегне да прекарат 10 часа на лодката с чичо Стан. Дипър иска да бъде пърият открил чудовището, така че той може да спечели парите от наградата и да се появяи по телевизията. Те отиват с Сус да го намерят. Дипър носи 17 фотоапарата за резерва. В крайна сметка, Gobblewonker се оказа , че е само Старият МакГъкет, който търси внимание. Чувствайки се зле, Дипър и Мейбъл се върнаха чичо Стан да прекарат деня на сближаване на семейството.

Dipper4

Дипър търси Лакомника

Дипър и Мейбъл помогха на чичо Стан за разкриването на случая с убийството на Восъчния Стан, защото Шериф Блъбс и заместник Дърлънд са мързеливи. Дипър, на погребението на Восъчният Стан, откри, че убиеца е Восъчният Шерлок Холмс и всички други восъчни фигури. По време на разследването си, те за първи път отидоха да разпитат Мъжествения Дан, дърваря в бар на име Фрактурата на Черепа". Мъжествения Дан не използва брадви за лява ръка.Тоби Решителният бе следващият заподозрян. Тоби Решителният, който е левичар и носи обувки с дупки в тях. След това той разкри, че е танцувал с картонен силует на Шандра Хименес, репортер, в 22:00, времето на убийството. Дипър не разба кой е убил Восъчният Стан до погребението му. Дипър след това се бори с восъчните фигури, и действително убили някои успешно, като обезглави Восъчния Лари Кинг (гл
Dipper5

Дипър обвинява Тоби Решителния

авата му е все още в вентилацията, но хората не знаят, чак до  кредитите). Той също така спъна Восъчния Чингис хани той падна право в камината. Дипър и Восъчния Шерлок Холмс се биха сами. След това Дипър го доведе до покрива на Мистериозната Шатра, на който слънцето изгря и Восъчния Шерлок Холмс се разтопи. Мейбъл се отърва от Восъчният Шекспир като хвърли главата му в камината, защото не знаел никакви стихове.

Section headingРедактиране

Write the second section of your page here.