FANDOM

Мейбъл Пайнс е малко по-голяма близначка на Дипър Пайнс. Енергична, подскачаща и оптимистична, Мейбъл прави най-доброто от всяка ситуация с широка усмивка , като досажда на брат си.

История
Mabel

Мейбъл Пайнс

Редактиране

Пристигане в Гравити Фолс

Някъде през месец юни (най-вероятно 1 юни, тъй като " Tourist Trapped " се проведе на 3 юни) , Мейбъл и нейния брат близнак, Дипър Пайнс, са изпратени от Пиемонт, Калифорния, в малкия град Гравити Фолс, Орегон, за да посетят прачичо им , Стан. Мейбъл смята, че това е нейният шанс да има епичен летен романс.Тя намери момче, което се казва е Норман. Но не се знае, че той всъщност е група на гноми, представящи се като тийнейджър. Гномите се опитаха да я отвлекат, защото тя не искаше да им стане кралица, но Дипър спаси Мейбъл с количката за голф от Мистериозната Шатра . Мейбъл победи гномите, с помощта на вентилатор за листа. Стан им позволи да си вземат нещо от Мистериозната Шатра безплатно, и Мейбъл си взе абордажна кука.

Mabel1

Мейбъл, отвлечена от гномите

Приключения Мейбъл се качи в колата на чичо Стан със завързани очи и той катастрофира на мястото, където се предполага, че ще отидат на риболов с него и Дипър като ден на семейното сближаване. Когато чува, че има чудовище в езерото, наречен Gobblewonker(Лакомника), тя и Дипър искат да отидат, да го намерят и да получат доказателство за неговото съществуване. Мейбъл иска да го открие, за да може да си купи гигантска топка за хамстер . Те отиват с Суз да намерят чудовището. В крайна сметка, Лакомника се оказва, че е само един старец, който търси внимание. Чувствайки се лошо, Мейбъл и Дипър скоро се върнаха при чичо Стан, за да прекарат деня на семейното сближаване.
Mabel2

Мейбъл на Острова на клюките

Когато Дипър и Мейбъл откриха Старият восъчен музей на чичо Стан, Мейбъл създаде собствена восъчна статуя на чичо Стан, за да компенсира разтопената восъчна фигура на Ейбрахам Линкълн. След церемо
Mabel3

Мейбъл се бие с восъчна фигура

нията по преоткриването на музея, Восъчният Стан бе обезглавен в средата на нощта, Мейбъл и Дипър започнаха търсене на убиеца. По време на погребението на Восъчния Стан присъстваха Суз, Стан и други фигури от восък, но убиеца изобщо не беше човек. Оказа се, че е восъчният Шерлок Холмс. Те се бореха срещу всички восъчните фигури- убийци. Мейбъл хвърли останките им в огъня, докато Дипър се занимаваше с Восъчния Шерлок Холмс.

Section headingРедактиране

Write the second section of your page here.

Also on FANDOM

Случайно уики