FANDOM

Уенди Кордроу е високa гимназистка с работа на непълно работно време в Мистериозната Шатра. Дипър е хлътнал по нея, но тя излиза с Роби, в " The Time Traveler's Pig". Дипър и Мейбъл се забавяват, когато излизат с Уенди, докато не покаже шумните си приятели тийннейджъри.
Wendy

Уенди

ИсторияРедактиране

Уенди е за първи път видяна когато чичо Стан я моли да се поставят знаци в гората. Тя чете списание, а след това казва, че е твърде далеч за нея да го направи. Късно в епизода, тя дава на Дипър ключовете за Мистериозната количка(голф количката) и к
Wendy2

Уенди "работи"

казва: "Внимавай с пешеходците".

ХарактерРедактиране

Уенди е обичащ забавленията и леко апатичен тийнейджър, който е работник на непълно работно време в Мистериозната Шатра. Тя не се наслаждава на работата, независимо от факта, че тя не прави нищо, докато "работи." Въпреки, че най-вече мързелува, когато става дума за работата си, то е доказано, че има добра цел (хвърляне на бонбони в пъпа на приятелят й Томсън), а някои атлетични умения, както се вижда, когато тя лесно я прави пътя надолу от покрива на бараката. Тя обикновено отнема положителна перспектива е почти винаги приятелски, и рядко се вижда в мрачна или раздразнителна. Тя е и изобретателна, както създава собственото си място за отдих на покрива и може лесно да отидете надолу, като плъзнете надолу един бор. Тя е точно като всеки друг обикновен тийнейджър, който иска да бъде възрастен. Във всякакви приключения в която тя отива с приятелите си, тя е винаги там, за да бъде от полза.

Поява Редактиране

Уенди е на петнадесетгодишна възраст, и е много висок и слаб ученик в гимназията. Тя има зелени очи, бяла кожа, както и няколко лунички. Тя има дълга медно-червена коса покрай бедрата си и обикновено се наблюдава облечена с жълто-кафяво и тъмно кафяво дърварска шапка, най-вероятно, защото Мъжествения Дан, баща й, е дървар. Стандартния й костюм е нефритно карирана риза с бял потник отдолу, зелени междинни обеци, сини джинси и кални ботуши за дъжд, с жълти и оранжеви чорапи отдолу. Тя също така носи сиви / сини обеци, и носи етикет име по време на работа.

Also on FANDOM

Случайно уики